събота, 28 август 2010 г.

Диего


" Не исках да напускам Ювентус , но ръководството буквално ми посочи вратата . Явно не се вписвам в плановете на треньорския щаб , но в това няма нищо страшно . Вярвам , че винаги ще има къде да играя , няма да остана на улицата . Честно казано , не приемам особено тежко раздялата с " черно - белите " , тъй като там се отнесоха неуважително към мен . За преминаването във Волфсбург научих от агента ми , а не от клуба . Това ме порази . Тъкмо бях говорил с Бепе Марота и той ме уверяваше , че новият треньор Луиджи Дел Нери ще разчита на мен . Но ето , че никой от шефовете явно не се е вслушал в думите му . Благадаря за всичко на моите приятели от отбора и на феновете , които ме подкрепяха . Това , че играх за Ювентус , ще остане като един хубав спомен в сърцето ми . "

1 коментар:

Анонимен каза...

Най-добрия (h) Завинаги в сърцето миии !!!!!