петък, 27 август 2010 г.

Ювентус 2010 / 2011


Ето как изглежда състава на Ювентус до днешна дата :


Portieri (3)
Storari 2013
Buffon 2013
Manninger 2012

Altri
Costantino

Difensori (8)
Motta 2011
Bonucci
2015
Chiellini 2013
De Ceglie 2013
Grosso 2012
Grygera 2012
Legrottaglie 2011
Zebina 2011
Centrocamp. (11)
Aquilani 2011
Krasic
2014
Martinez
2014
Lanzafame
2011
Pepe 2011
Camoranesi 2011
Felipe Melo 2014
Giandonato
Marchisio 2014
Salihamidzic 2011
Sissoko 2013
Attaccanti (5)
Quagliarella 2011
Amauri 2012
Del Piero 2011
Iaquinta 2013
Trezeguet 2011

Лично според мен трансферната политика на новото ръководство не е лоша , но с едно голямо " НО " .

Aз лично непроумявам трансферите на Джовинко и Диего . Лично според мен и двамата имат място в Юве , а новото ръководство ги разкара . Незнам защо . Надявам се да е за добро , но ме съмнява . Двама страхотни играчи , които и обичаха Юве . Все още непроумявам тези два хода на новото ръководство . Според мен това са две големи грешки , които ще окажат влияние на отбора . Диего беше мотора , човека с фантазия . Видя се как играе отбора с него и без него в предсезонната подготовка . Не трябваше да бъде продаван дори и за 20 мил . евро .

Колкото до новите попълнения аз лично съм доволен .
Сторари е много добър вратар и показа , че може да замести Джиджи . Манингер е много несигурен и със сигурност остава трети избор след завръщането на Буфон .

Защитата изглежда добре , но ...
Ако започнат отново травмите сме загубени . Мота , Бонучи , Киелини и Де Челие - контузи ли се някои от тях загиваме . Нямат достойни смени , а и конкуренция в състава .

Халфовата линия също не е зле , но отново ме съмнява Мело и Сисоко да са на ниво . Иначе Красия , Акуилани , Пепе , Ландзафаме и Маркизио са на ниво . Мартинез нищо не е показал още , но аз лично очаквам много от него . Незнам обаче какво , ще прави ръководството с играчи като Салихамиджич , Каморанези , Зебина , Гросо защо са още в състава , това ли ще са ни резервите ? Ужас !

Незнам , но до края на трансферния прозорец няма много време , а травмите започнаха . Амаури е вън за 25 дни . Аз лично незнам защо не бе продаден заедно с Якуинта и да бъде взет Пацини дори и за 20 мил . Според мен Пацини е класи и над двамата взети заедно .

Алекс Дел Пиеро според мен може да изиграе и този сезон на високо ниво и доказва това . Но какво правим след това , когато капитана най - вероятно , ще каже сбогом на големия футбол . Същото се отнася и за Трезегол , дори мисля , че трябваше да бъде продаден . Куалярела е добър играч и се надявам да успее да се докаже в Ювентус .

Требват ни още поне три качествени попълнения , но ще ги имаме ли ?

Марота и всички шефове трябва да се размърдат , защото в тази ситуация , в която сме в момента , ще се окажем пак в борбата за класиране в зона Лига Европа . Надявам се да имаме поне още три качествени нови попълнения до края на трансферния прозорец , за да има конкуренция в състава и да имаме играчи в случай , че травмите отново започнат след всеки мач .

Това е моето мнение и не ангажирам никои от вас с него . Надявам се да прочета и вашите мнения на " Коментари " под публикацията и искам да ви помоля да спазвате добрия тон и да не се обиждате по между си , все пак всички сме фенове на Юве .

FORZA JUVE ALE !!!

7 коментара:

Unknown каза...

МОМЧЕТА НЕЗНАМ КАК ЩЕ Я КАРАМЕ ТАЯ ГОДИНА АМА АЗ САМ МНОГО КРАЕН И АКО МИСЛЯТ ПАК ДА МЕ ЯДОСВАТ ЩЕ ОТИДА И .... ТИЯ ДВАМАТА ХУБАВЦИ МАРОТА И ДЖЕПЕТО.ЦЯЛА ГОДИНА СТРАДАХ ПОВЕ4Е ОТ КОЛКОТО ПОЛОВИНАТА ФУТБОЛИСТИ НА ЮВЕ.И НАИ ЛОШОТО Е ЧЕ ТИЯ ФУТБОЛИСТИ ОЩЕ СТОЯТ В ОТБОРА.А ТОВА ЗА ДИЕГО И ДЖОВИНГО ЗНАМ КАК ДА ГО КОМЕНТИРАМ АМА НЕ Е ЗА ПРЕД ФОРУМИ

bobi turboto каза...

Моето мнение си остава същото,и сигурно го знаете на изус,но пак ще го кажа.Камо и Зебина са играчи с опит и сърца,дори когато си вадят картони,така,че за резерви стават.За трансверите нямам думи,или пълен хаос,както неел казва по горе непроумявам.Аз лично продължавам да чакам голям треньр,за да станем отново голям отбор от който всички се страхуват,до тогава се надявам по-малко да недоумяваме.

Alesandro Del Piero каза...

Момчета не бъдете чак такива песимисти и на мен ми е болно за мравката ама ... да не забравяме че все още не сме виждали красич акуилани и куалярела да играят, според мен направихме добри трансфери особено последните 3

Juvesan1 каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Juvesan1 каза...

Момчета мн извиняваите за този бесмислен коментар но просто писах сиг 30 мин и на края не можах да изпратя коментара и сега просто се учех проштаваите ако може да го истриете оште по добре и пак извиняваите !!!

neel каза...

Аз също съм доволен от трансферите до сега , но както писах и в статията не разбирам , защо трябваше да бъдат продадени Джовинко и Диего .Дел Нери обяви , че са му нужни крила и конкуренция в състава и по този начин да играят тези , които са в най - добра форма . Според мен ако беха запазили Джовинко и Диего , конкуренцията в отбора щеше да е по - голяма . Джовинко е супер крило и ако му беше даден шанс мисля , че щеше да се докаже .
Най - лошото в момента е , че нямаме качествени резерви , които да са и конкурентно способни . Имаме добър титулярен състав и толкова . Ако пак имаме 60 травми този сезон сме загубени . Поне ръководството да дава и шанс на младите момчета от Примаверата , а да не го преотстъпва . Иначе Сторари , Бонучи , Мота , Красич , Ландзафаме , Акуилани , Пепе , Куалярела са добри играчи , които се надявам да се адаптират бързо в отбора . Мартинез само до момента не впечатлява с нищо , а и Красич , Акуилани и Куалярела мисля , че ще ги видим още в неделя . Бонучи , Мота , Сторари и Пепе според мен вече са готови и се представят добре .

Alesandro Del Piero каза...

диего като типичен плеймейкър нямаше място в отбора .. поне да беше даден за 20 млн и да бяхме взели пацини тогава с такова нападение нямаше да има прошка за противниците пацини , куалярела , амаури , алех и винченцо.трябват ни поне още един бек и един ценрален защитник и сме готови в халфовата линия и атаката на всеки пост има по 2 що годе добри варианта които да се конкурират :)