неделя, 29 август 2010 г.

Дел Нери за мача с Бари


" Куалярела е единственият играч , който е абсолютно необходим . Контузията на Амаури го извади от строя и Фабио ми трябва , за да го замести срещу Бари . Силен играч , национал , което се вписва много добре в нашата атака . Той е много важен за Юве . Новият Ювентус почти е готов . Ясно е , че играчите поотделно са еднии , но екипността иска други качества . Отборът е събран наскоро и трябва време всеки да намери своя собствена идентичност . Някои показват високо ниво , а други - по- ниско . Но това , което направиха Бепе и хората му е добре направено и съм доволен . Имаме четирима нападатели с различни физически характеристики . Куалярела напълно замества единия от тях . В противен случай ще играем без нужната острота . Мартинес е острието , който можеше да ни помогне , но засега му трябва време . Красич и Акуилани изглеждат подготвени и обучени много добре , но на този етап ще търсим сигурност . Не беше лесно да се изгради този отбор , но , важното е, че клубното ръководство направи навременни и логични сделки , аз съм доволен , защото имам играчи , които могат да се интегрират незабавно . Футболът е странно нещо . Аз искам да изиграем едно първенство , от което феновете и играчите няма да се срамуват . Това е е разумната цел за Ювентус . "

Няма коментари: