събота, 28 август 2010 г.

Симоне Пепе

" За мен Ювентус е шанса на живота ми . Мислех си , че няма нищо по - велико от това да си с националния екип , но тук се вълнувам повече и съм по - емоционално ангажиран , не знам защо . Реванша срещу Щурм Грац беше направо истинско удоволствие . Отборът беше много спокоен, концентриран , а Дел Пиеро е направо луд . Какъв гол ! Аз също опитах много изстрели , но нещо не ми вървеше . А Алекс вкара такъв гол и през 1994 година , тогава не съм мислил , че ще играя с него в един отбор . Най - важното е да успеем да се приспособим бързо , защото всички идваме в Юве вече професионалисти . Треньорът и шефовете правят всичко да се чувстваме добре . Бързата адаптация е важна , защото Серия А започва , а и ни чакат мачовете групите в евротурнирите . "

Няма коментари: