събота, 28 август 2010 г.

Йоан Беналуан


" Ювентус е клуб мечта . Това е един от най - елитните отбори в света . Когато такъв отбор ви направи предложение , вие трябва да чуете , какво ви се предлага . Аз съм спокоен и се надявам да играя за този клуб . Новото ръководство иска да направи нов отбор и аз искам да съм част от него . "

Информация за играча


Дата на раждане: 28 . 03 . 1987
Място на раждане : Баньол сюр Сез
Отбор :
Сент Етиен


Височина :
Гражданство : Тунис , Франция
185
Тегло : 77
Пост : Защитник
Номер : 28





2 коментара:

Анонимен каза...

братлета казвайте този Беналуан става ли за нас?
казвайте, що за футболист е?
forza juve

neel каза...

Аз лично нямам голяма информация за него . Лошото е и че не следя френското първенство , но според някои медии е много обещаващ защитник , на които се предрича страхотно бъдеще .