събота, 28 август 2010 г.

Президентът на Ювентус Андреа Аниели


Президентът на Ювентус Андреа Аниели , казва в интервю , че истинската цел за сезона в е да се състави сплотен и боеспособен отбор . В обширно интервю Аниели говори за любовта си към отбора от ранно детство , за пазара това лято , за промяната в клуба , за Дел Пиеро и за близкото бъдеще .


" Първият ми спомен за Ювентус е от 1982 година . Бях много много щастлив след победата на Световното . С баща ми отидохме на тренировка с отбора и ме попитаха на обед до кого искам да седна . Инстинктивно казах : " Паоло Роси " . Той бе герой от Мондиала . Тогава , си изядох всичко в пълно мълчание в близост до моят герой . Истинската цел този сезон е да сглобим отбор , който да си възвърне печелившия манталитет , отбор , който е в състояние да спази традицията . Знаем , че футболът е свят , в който бързането носи рискове . Отговорността за съживяване на такъв клуб иска да се посветиш на отбора в труден момент и да не се страхуваш да " изгориш " . От 16 - 17 годишен започнах да следя отбора и за мен Алесандро дел Пиеро е играчът , представляващ Ювентус с двадесетгодишна давност . Днес , обаче , когато си мисля за Юве , не мисля за отделни играчи , а съм принуден да се мисля за целия отбор . Въпреки всичко , смятам , че Лучано Моджи е един от най - големите европейски капацитети по трансферите . Търсехме човек като него и направихме ясен избор за Бепе Марота . Той напълно отговорно пое да работи за нас и аз се чувствам спокоен с него . Крайните решения се вземат от мен , от него и от Жан - Клод Блан . Когато дойде , предложи Дел Нери . За нас той е най - добрият треньор и така изборът падна върху него . Сега се борим за преобразуващ момента във футбола . Бихме искали Лигата на този етап да преразгледа рамките за сключване на договори с отделни играчи и след това да ни даде повече свобода , така че бизнес - резултатите да отговарят и на разходите за всички контузии и лечения . Имаме уверението , че федерацията е отворена за такъв ход и през следващите месеци въпросът ще бъде решен . Но играчите не са готови за този вид промяна . Много от тях са възрастни и живеят с предишните си договори . Много сме горди , че първият такъв договор бе за Марко Мота , едно младо момче , което се реши да приеме определени условия . Искаме да има колективен трудов договор , защото говорим за играчи от Серия А , които да имат средна работна заплата от 700 хиляди евро . И от клубовете ще искаме да дадат нещо в замяна . До този момент пазарът за нас е положителен . Знаем , че отбор с много нови попълнения тепърва ще търси баланс . Знаем , че ще чакаме , за да видим добър мач , но ние значително намалихме средната възраст , сега сме един от най - младите отбори в лигата , понижихме финансовите си ангажименти . Клубът е отражение на отбора и отборът е огледало на обществото . За мен Ювентус е любов и страст . "

Няма коментари: