събота, 21 август 2010 г.

ОФИЦИАЛНО : Красич е играч на Юве !

Днес се състоя официалното представяне на Милош Kрасич като играч на Ювентус . На пресконференцията са присъствали Бепе Maрота и Луиджи Дел Нери .

Четири годишен договор и трансферна сума от 15 млн . евро . Плащането за сръбския играч ще бъде на три транша от по 5 милиона , които ще бъдат платени съответно 25-ти август 15 юли 2011 г . и 15-ти юли , 2012 г .Красич е поискал номер 17 в отбора , но тъй като той принадлежи на Давид Трезеге , Красич е взел номер 27 .

" Много се радвам , че ще подпиша с Ювентус . Сега ще трябва да се докажа пред треньора. Ако той прецени , тогава ще играя редовно . Два месеца преговарях с клуба и винаги таях надежди , да акостирам тук . Имах оферти от Манчестър Сити, Фенербахче и други отбори, но след като разбрах че има интерес и от Ювентус реших да изчакам. Ето, че трансферът вече е факт . Почти съм готов на 100 % , макар скоро да не съм играл стабилно. Гледах няколко мача на Ювентус миналата година , но от тази предсезонна подготовка все още не съм . Предпочитам да играя отдясно по атаката , но мога и отляво . Поласкан съм, че тук ме сравняват с Павел Недвед . Все пак , той е носител на Златната топка и това няма как да не впечатли . Обещавам да дам всичко от себе си, за да се опитам да достигна неговото ниво . "


FORZA JUVE

Няма коментари: