събота, 28 август 2010 г.

Трезеге вече не е играч на Ювентус


ЧАО ТРЕЗЕГОЛ !

Давид Трезеге винаги , ще остане в сърцата ни . След официално изявление на официалния сайт на Юве стана ясно , че Трезеге вече не е час от Юве .
В информацията се казва :
" Прекратяването на договора по взаимно съгласие . "

171 гола за 10 години , една легенда си отива .

Чао Давид !




Според последни информации договорът на Давид Трезеге е бил разтрогнат по взаимно съгласие и той ще продължи кариерата си в новака от испанската Примера дивисио Еркулес . Там той ще получава почти четворно по - малка заплата отколкото взимаше в Юве .

Президентът на Ювентус Андреа Аниели изказва искрените си благодарности към Трезегол за всичко , което е направил за клуба .

" Аз , както и всеки фен на Ювентус , съм много привързан към Трезеге и неговите 171 гола за последните десет години . Това бе истинска любовна авантюра . Когато един футболист бележи средно по 17 гола на сезон , не не нужен допълнителен коментар за неговите качества . Давид завинаги ще остане в сърцата на нашите фенове . "

Дел Пиеро пише в своя сайт :

" Скъпи Давид ,
Доиде време да се сбогуваме . Аз винаги , ще помня многото сезони , в които играехме заедно и головете , които бележехме . Ние двамата с теб отбелязахме повече голове , от която и да е нападателна двойка в историята на Ювентус . Ти добре знаеш това и този факт е една голяма гордост за нас . Колко схеми за тези години завършваха така : Дел Пиеро - Трезеге , Трезеге - Дел Пиеро ? Колко победи , колко разочарования , колко прегръдки . Не никога няма да имам такъв партньор в атаката повече .
Седемнадесет гола на сезон средно , също като твоя номер , това е достойно да се каже , че ти си истински нападател . На мен не са ми нужни цифри , аз съм щастлив , че играх на терена с един от най - великите нападатели в света безусловно . Сега нашите пътища се разделят , но във футбола понякога така се случва . Успех в новото приключение . Ние с теб имаме много прекрасни спомени , които ще обсъждаме следващия път когато се видим .

Довиждане Давид "




3 коментара:

Unknown каза...

Някой има ли инфо дали някоя БГ телевизия ще излъчва мачовете от Калчото този сезон ...

mtn каза...

ммм и аз тва щях да питам както винаги калчото не го даат по бг телевизии :( ако някои знае нещо да каже

Unknown каза...

благодаря ти трез за изкараните 10 години и сърцата ти игра.завинаги ще останеш в бяло-черните сърца както и в моето.благодаря ти