събота, 21 август 2010 г.

Трансфери



Tuttosport

Krasic-Aquilani: i conti di Marotta, una grande Juve




Алберто Акуилани

" Радвам се , че ще се завърна в Италия . Бях щастлив в Ливърпул , но искам да играя . Мога само да благодаря на Ювентус , че ми дават възможността да играя редовно футбол на високо ниво . Смятам , че мога да помогна на отбора да постигне нещо голямо през новия сезон . "

"
Наистина съм много щастлив , че ще играя в Ювентус . Аз просто съм полудял от радост ! Надявам се да си върна и мястото в националния отбор на Италия . Идвам в Торино с две години закъснение , но наистина съм много щастлив от този трансфер . Няма как да не се радвам , че се прибирам у дома . "


Страхотна работа на новото ръководство на Ювентус . С привличането на Сторари , Бонучи , Мота , Пепе , Ландзафаме , Мартинез , Красич и Акуилани нещата изглеждат доста добре . Остава още едно качествено попълнение и изчистването на тима от няколко играчи .

Няма коментари: