сряда, 18 август 2010 г.

Манингер


Алекс Манингер признава , че мачът срещу Щурм Грац е специален за него . Утре Юве гостува в родината на Манингер за първия си двубой от плейофите за влизане в груповата фаза на Лига Европа .

" Това е специален мач за мен и ще бъде по - емоционален от обичайното . Ние ще играем в един много красив град , където футболът е голяма страст и ще можеме да видиме много фенове , макар че стадионът е малък . Само два дни след тегленето на жребия , всички билети за мача се изкупиха . За Щурм срещата с нас е мачът на годината , същото е и за местните хора . Много хора ме питаха за информация за Щурм , но не можех да им свърша работа , тъй като от доста време съм далече от австрийското първенство . Лигата в Австрия има само десет отбора , които се изправят един срещу друг помежду си по четири пъти на сезон . Съвсем логично нивото на футбола в родината ми е по - слабо от това в Италия . Нашият опонент обаче е в добра физическа форма , тъй като местното първенство започна преди около месеца . Те ще дадат всичко от себе си срещу нас , ще тичат много и ще се опитат да играят офанзивно . Трябва да бъдем внимателно . Сигурен съм , че ако играем така , както можеме , ще постигнем положителен резултат . "

Няма коментари: