неделя, 31 януари 2010 г.

DRUGHI



В официалния сайт на най - голямата и вярна групировка на Ювентус DRUGHI днес има официално изявление на водачите на групировката , което гласи .
" Ние DRUGHI BIANCONERI обявяваме , че CURVA SUD довечера в мача Ювентус - Лацио , ще продължим протеста " Предизвикателство срещу собствениците " , срещу управата на Ювентус , треньорския щаб и играчите . Ние от CURVA SUD не сме доволни от направеното досега в клуба и то не съответства на клуб от класата на Ювентус . Ние , ще продължим протестите докато не доведем нещата до край . "

LA JUVE SIAMO NOI !

ДЗАКЕРОНИ НЕ ТЕ ИСКАМЕ !

7 коментара:

neel каза...

Напълно съм съгласен и ги подкрепям . Това , че ръководството изгони Ферара не е решение на проблемите . Трябва да си ходят хора от ръководството , а не от треньорския щаб . Много е лесно да се хвърли вината върху треньорския щаб и играчите .
БЛАН , СЕКО И ЕЛКАН ДА ПОЕМАТ ОТГОВОРНОСТА !
ТЕ СА ОСНОВНИТЕ ВИНОВНИЦИ ЗА СЪСТОЯНИЕТО НА ЮВЕ ОТ ТРИ ГОДИНИ НАСАМ .

Stoqn каза...

Браво!Само те могат да ги свалят!Дано да стане това ама ме съмнява...

DonKos каза...

Дзакерони е пълно дърво, има някакъв случаен успех с Милан и това е, на всяко друго място където е отишъл не се е задържал, защото няма кой сериозен отбор да го търпи.
1998–2001 Milan
2001–2002 Lazio
2003–2004 Internazionale
2006–2007 Torino

Проблема е най вече с контузиите и с лошите скаути на отбора.

neel каза...

Прав си DonKos и аз съм на това мнение . Ако се регистрираш на последователи , ще съм ти много благодарен .
FORZA JUVE !!!

Анонимен каза...

админе, тоя къдрав олигофрен ферара осра 1000 мача и никога не каза една лоша дума за него а при първия гаф на дзекарони храчиш. човекът е от 2 дена в отбора, не е магьосник, нека мине малко време преди да се дава оценка за работата му

DonKos каза...

Регистриран съм от известно време.

neel каза...

Не съм казал лоши думи за Ферара , защото го уважавам като Ювентинец . Иначе за работата му като треньор не съм очарован и наистина направи доста грешки . Но съгласете се , че които и да е треньор на отбора с постоянно контузени по 6 - 7 основни играча няма как да стане . Дзакерони аз лично не го харесвам , защото е треньор за по един сезон виж му визитката . Според мен на Ювентус му трябва треньор , които е близък до клуба и Юве е в сърцето му . Много се надявам Трапатони да се съгласи да се върне в Ювентус , но трябват и промени на високите постове , най - вече президента , мениджъра и скаутите на отбора . Скаутите не са намерили един качествен млади играч , които да подсили Ювентус , а защо и да не стане следващата легенда на клуба . Наистина не харесвам Дзакерони , но това не е само мое мнение . Голяма част от тифозите в Италиа също не го приемат и въпреки че желаеха оставката на Ферара не искат треньор като Дзакерони начело на Юве . Всеки си има мнение и се радвам , че го изразяваш , за което ти благодаря .
FORZA JUVE !!!