събота, 23 януари 2010 г.

ФЕРАРА


" Президентът Жан Клод Блан ми каза , че не е преговарял с други треньори . Вярвам много повече на неговите думи , отколкото на написаното във вестниците . Знам , че Рома няма загуба от 12 мача и е във великолепна форма , но аз предпочитам точно такива двубои . Целта ни е да спрем тяхната успешна серия , а с това и нашата поредица от неудачи . Не разглеждам мача с Рома като дуел между мен и Раниери . Да , може би той ще търси реванш , защото беше уволнен от Ювентус , но на терена ще излязат футболистите , а не ние . Раниери ми е бил наставник в Наполи и смея да твърдя , че сме в добри отношения . "
За Кандрева Ферара казва :
" Антонио е тук благодарение на качествата си . Той знае , че да играеш в Ювентус не е лесно за толкова млад футболист , но съм сигурен , че е способен да се справи . Кандрева е научил много от треньорите , с които е работил . Освен това умее да действа на различни позиции , което доказа при престоя си в Ливорно . "

Няма коментари: