неделя, 17 януари 2010 г.

СЛЕД МАЧА С КИЕВО






ФЕРАРА :
" КАЖЕТЕ МИ АКО , АЗ СЪМ ПРОБЛЕМЪТ "

" Опитвам се да анализирам ситуацията във всеки един аспект . Момчетата са обезсърчени , когато резултатите не идват и това е очаквано . Не знам как нашите шефове оценяват състава , треньора и клуба . Всички трябва да преценят всяка една опция и ако смятат , че треньорът е проблемът , сигурен съм , че ще дойдат при мен и ще ми го кажат . Разбира се , че сме имали разговори през сезона , но никой директно не ми каза, че аз съм проблема . Убеден съм , че отборът има качества и трябва да намеря отговор защо тези качества не могат да бъдат показани в момента . Ако проблемът е треньорът , който не може да извлече най - доброто от своите футболисти , то тогава ще поема отговорността за моите грешки . Клубът ще прецени и ще каже своето решение . Опитвам се да намеря решение и знам , че седем загуби не са нещо нормално за клуб като Ювентус . "

БУФОН :

" Със сигурност очаквахме повече от мача си днес . Въпреки това трябва да признаем , че с тази игра напълно заслужихме загубата . Тимът не показва истинските си възможности в последните няколко срещи , но трябва да стиснем зъби и да се борим за престижа на клуба . Разочаровани сме от постигнатите резултати , но запазваме вяра в себе си . Липсата на късмет също изигра своята роля , затова съм оптимист , че рано или късно нещата ще се обърнат в наша полза . Главната ни цел в момента е да намерим място сред отборите , които ще участват в турнира за Шампионската лига догодина . Оставаме единни и продължаваме напред . "

БЕТЕГА :
" В момента отборът е неустойчив и преживява големи проблеми и трудности да надиграе съперника , както се случи в днешната среща . Освен това ние продължаваме да губим играчи всеки мач . Галиани преди време каза , как те са преодоляли кризата с доверие към всеки играч и треньора . Ние , ще направим същото и ще очакваме завръщането в тима на ключовите играчи . Трансфери ? Аз не мисля , че това ще промени нещо в отбора . Аз и хората от ръководството на клубът смятаме , че разполагаме с необходимите играчи на терена и извън него . Ювентус може да печели такива мачове , но без играчи като Якуинта , Амаури и Сисоко например това е много трудно . Аз повтарям , че когато целият отбор е на разположение , Ювентус ще разполага с пълната си сила и ще играе по много по различен начин и това се видя в началото на сезона . Сега ние се надяваме всички контузени играчи да се възстановят възможно най - бързо и през това време да не губим други . На нас ни е нужно да изчакаме тяхното завръщане . "

Няма коментари: