петък, 29 януари 2010 г.

ДЗАКЕРОНИ


" Срещанах Ферара преди тренировката , ние се поздравихме , но не и становища , защото аз не искам да знам какво е било преди . Искам да накарам този отбор да обърне страницата и да гледа напред . Аз не казвам , че не се признавам работата извършена преди мен , защото в началото на сезона , Ювентус показа футбол , което ми хареса много . Аз не отхвърли идеите на моя предшественик , но ще бъдете предпазливи , трябва да направи оценка на екипа , който в момента е на мое разположение . Казах на играчите , че не ги познавам лично, но като играчи са много добри . "
Дзакерони споделя , че основната цел е класиране в четворката осигуряваща класиране в Шампионската лига и добро представяне в Лига Европа . Той споделя , че е готов за предизвикателството и ще даде всичко от себе си за отбора . Дзак споделя , че схемите на игра на отбора трябва да се променят в зависимост от противника и хода на мача . Той споделя , че всяка схема има своите плюсове и минуси и зависи основно от играчите , с които треньора разполага на терена .

Няма коментари: