събота, 17 декември 2011 г.

Трансфери


Ето едно обобщение на трансферните слухове от последните няколко дни . Колкото повече наближава трансферния прозорец , толкова повече медиите започват да шумят и спекулират около имена на играчи и отбори . Ето и това , което ни интересува . Ще се опитам да ви го редставя в максимално сбит вариант .


Сигурни напускащи Ювентус според медиите 

Амаури , Якуинта , Тони , Мота , Красич ( най - вероятно под наем до края на сезона )
Играчи към които има интерес и се наблюдават 

Тевес , Маноло Габиадини , Матия Дестро , Гастон Рамирес , Подолски , Монтоливо , Фреди Гуарин , Раул Албиол , Даниел Алвеш , Мартин Касерес , Матс Хумел .

Това са най - често свързваните играчи с трансфер в Юве от последните няколко дни .  

3 коментара:

wonderfull91 каза...

ха доста смешни ми се струват трансферите на Тевез , Монтоливо , Дани Алвеш ( пълна измислица ) и Подолски който мн ме кефи дано е истина .. :) но от тея ни трябва Хумелс , Рамирес , Касерес , Албиол от тези са това .. а напускащи трябва да са Амаури , Бонучи , Якуинта , Мота , Тони

neel каза...

Според мен , Бонучи заслужава да му се даде шанс . Млад е и има хляб в него .

wonderfull91 каза...

оОо и аз така виках до преди 3 4 мача .. Сраавни Барзали и Бонучи .. във въздуха , отиграване скорост , пас , мн рядко прави фалове .. поглед върху играта . препокривааа идеално .. а бонучи се загледах последните 7 8 мача само в него и дори като му подадат топката я пипа по 6 7 пъти което е адски ненужно..... няма поглед върху играта мн пъти се чуди къде да я подаде а до него 2 3 свободни .. адски зле е тоя защитник !!! това ми е вече твърдото мнение за него :)