вторник, 13 декември 2011 г.

Алекс Дел Пиеро


От началото на сезона , капитана не получава почти никакъв шанс за изява . Лично според мен има някакъв проблем между него и Конте . Алесандро показва много добра игра във всеки мач , в които Конте го пуска по няколко минутки , а да не говорим за 120 - те минути , които той изигра в мача за Купата на Италия срещу Болоня . В този мач се видя , че Дел Пиеро е на изключително високо ниво от физическа и тактическа гледна точка . Организираше играта , играеше във всички зони , наистина направи няколко пропуска , но на всеки може да се случи . Според мен Дел Пиеро има място в титулярния състав и не разбирам , защо Конте се подиграва така с него . Уважавам Антонио Конте и оценявам свършената работа в Ювентус от негова страна до момента . И като играч и сега като треньор Конте прави много за Юве , но единствената черна точка той я получава от мен , за това че не залага на Дел Пиеро . Наистина Алекс е на 37 години , но какво от това . Показа , че е в страхотна форма , а и това може да му е последния сезон за Юве , защо да не е по - често в игра питам аз ? 

Надявам се Антонио Конте да започне да залага на него по - често , ако не е титуляр , то поне Алекс да влиза като резерва , но не както досега за по 4 - 5 минути . Дел Пиеро е легендата на клуба , рекордьор отвсякъде за Ювентус . Капитана е дал толкова много за Ювентус и заслужено получава адмирациите на тифозите . Дано Конте да преосмисли досегашната си политика спрямо Алекс и да можем да му се радваме още малко . Дел Пиеро определено има още какво да даде на Юве . 


C'E SOLO UN CAPITANO !!!

11 коментара:

Анонимен каза...

Аз лично не съм на това мнение .. това е млад отбор който има хъс игра борбеност и вс от което се нуждаем а алекс може да ние даде само повече техника на отбора :) вече е на години и няма как да е титуляр в отбор който обдиграваме за шампионска;)на 37 години по 20 минути на мач му стигат но жалко че и толкова не го пускат :)

neel каза...

Конте поне по 20 минути да го пускаше . Лично според мен за по 3-4 минути в продължението на мача си е подигравка , по - добре да не влиза ако ще е така . Наистина обиграваме нов , млад и переспективен отбор , но защо и Дел Пиеро да не помогне . Има на какво да се научат момчетата от него , а и когато е на терена отбора е някак си по - спокоен според мен . Незнам , но мисля , че Алекс би могъл и да заеме мястото на Пирло в центъра . Имаме Дел Пиеро в състава и това може да му е последния сезон . Пирло е несменяем титуляр от началото на сезона и той не е първа младост . На всеки отбор му е нужна и малко опитност и рутина , а Ювентус може да я намери в лицето на Дел Пиеро и Пирло .

Анонимен каза...

Neel, струва ми се че ставаш малко банален с темата за Дел Пиеро. Нито света е почнал нито е свършил с Дел Пиеро! Ювентус е имал десетки по-добри и велики играчи от него. Конте много правилно не го пуска, отборът се справя супер без него. Става дума за играч на 37 години, до 77 ли да играе! Като не му харесва ситуацията да си бие камшика в друг отбор за повече пари или да спира кариерата си. Нито слънцето ще изгрее от запад нито Юве ще престане да съществува! Явно е че ти е любимец но прекалено много раздухваш темата!

neel каза...

Дел Пиеро си е Дел Пиеро - ВЕЛИК !
Наистина Юве има още много велики играчи , но Алекс е над всички и е доказал това . С него няма да свърши света , но като гледам в скоро време на се очертава да имаме такъв футболист . Маркизио в последните няколко години върви добре , но е още много далече от истината . За мен Дел Пиеро е най - великия ни играч и се нарежда до играчи като Бониперти , Ширеа , Платини , Бетега и да не продължавам . Заслужава внимание според мен . Ако досаждам на някои със статии за Алекс съжалявам , че не оправдавам довериети ви , но според мен той го заслужава . Освен това съм проследил цялата му кариера , което не мога да кажа за Бониперти , Ширеа и т.н. Те също са велики за мен и се старая да отразявам и тях в блога , но все пак не са действащи играчи . Че е на 37 , да така е , но мисля че има какво да даде още . Ако това отношение към него продължи е много вероятно или да се откаже или да напусне Юве , защото му се играе още .

wonderfull91 каза...

Анонимен прав си :) виж ние играем с един нападател и ако Дел Пиеро играе ок ами другата година какво правим ? пак ще налагаме Матри и каква файда от това да играе Алекс ? просто няма смисал .. Конте иска да прави отбор и да печели мачове .. а колкото до Пирло виж че и при него се оказва възраста взе да умалява много ..

omninoob каза...

Напълно съм съгласен с Neel ! И не, изобщо не виждам нищо досадно в темите за Дел Пиеро !! На който не му харесват, да не ги чете, тва си е лично негов проблем !!

neel каза...

Моята идея е не Дел Пиеро да играе титуляр , а да му се дава повече време като резерва . Съгласен съм да се налагат млади момчета и съм твърдо "за" това , но ми се струва , че на Алекс не му се дава никакъв шанс . 4-5 мин . в продължението на мача е много малко . А има мачове , в които може да влиза още в началото на полувремето или за 30-40 мин .

Han Sollo каза...

Аз също съм на мнение, че Дел Пиеро трябва да е втората ни резерва след Кулиаларела в нападение. Да той е легенда на клуба и според мен получава заслуженото уважение. Но Конте наблюдава ежедневните тренировки и вярвам, че пуска най-добрите в мачовете. По темата кой е най-добър може да се спори вечно. Всеки си има своите предпочитания и лични пристрастия. Въпреки, че държи почти всички рекорди аз също не смятам, че е най-добрия играл в Юве. Въпреки това той, е лицето на Юве през последните 15 години и аз силно го уважавам за предаността която демонстрира през годините за клуба, както и за всичко това което даде от себе си. Но аз съм фен на Юве и не мога да поставям определени футболисти над клуба. Важни са успехите и тъй-като играта засега ни върви, Конте гледа да не прави много промени. Само Юве!

wonderfull91 каза...

всеки фен на Юве обича Дел Пиеро но гледайте реално на нещата .. Тази година му е последна и ако му се дава повече шанс на него от Куалярела (който е дървен шибан мазен лакомия :) скромно мнение ) това значи че нападението ни за нищо не става :) играч на 37 години ако би се представил по добре от другите нямам думи :X

Анонимен каза...

Според мен това , че Алекс не попада толкова често в игра се дължи на факта , че Конте изисква от АБСОЛЮТНО всички на терена да участват в пресата и в играта в дефанзивен план и бързото отнемане на топката . На Алекс това никога не му е било силата . Затова и наблюдаваме предпочитане на по-работоспособни футболисти (Пепе, Джакерини) , от такива с по-изявени технически способности , но които и често имат навика да не се напъват дефанзивно (Алекс , Елия , Ести - макар последният напоследък да показва развитие в този компонент) .
Преди време имаше интервю с Конте , и той сподели , че Алекс му помага много , те са страхотни приятели от времето когато играеха рамо до рамо , но сега Конте е и треньор на Алекс , и той носи отговорността кога ще го пусне или не .
В мача снощи примерно Капитана може би щеше да е по-полезен от още видимо не навлезлият във форма Ку (за когото всички толкова много циврихте) , но Конте така е преценил . Той е ежедневно с тях , и той преценя. Аз заставам плътно зад Антонио , защото той е човекът, който преобрази отбора за 6 месеца , и от пътуващ цирк се превърнахме в отбор, който е единствен без загуба в Европа , който се опитва и често успява да смачка противника с преса , отбор , който се стреми да води мача , да разиграва топката , и да атакува винаги , когато се открие възможност. Отбор , който дори и когато играта не му върви , пак надиграва съперниците си и понякога само малшанса или известна липса на класа в нападение ни лишава от победата . Отбор , който се бори за всяка топка, а играчите са по-задружни от всякога. Това е Ювентус , и не ме е срам от това , което показваме този сезон. Напротив - гордея се !!!

Поздрави , Дел Пи от форума :))

neel каза...

Съгласен съм с теб , Конте свърши много работа с отбора и ще продължава да върши . Просто си мисля , че Алекс заслужава малко повече минутки за изява . И аз заставам твърдо зад Конте , защото в последните години сме нямали такава фигура като него на треньорския пост . Според мен отбора се движи добре и за това основен принос има Антонио .