събота, 10 декември 2011 г.

Алекс Дел Пиеро за мача с Болоня



" На нас ни бяха нужни 120 минути , за да победим Болоня за Купата на Италия и да отидем на четвътфинал . Това беше тежка среща и ние успяхме бързо да се съвземем след допуснатия гол . Като погледнете играта ни в мача , ще ви стане ясно колко е важна за нас Купата на Италия . Крайна победа в този турнир , ще ни позволи да получим " Сребърна звезда " . Ние усещахме подкрепата на феновете от началото до края на мача и това беше много важно за нас . Аз искам да благодаря на всички със същата топлота  , с която и те ни приведстваха . Страхотни голове на Емануеле и Клаудио ! Що се отнася до моето излизане за този мач , моята глава беше добре защитена . Превръзката не ми пречеше и аз се чувствах добре и доволен от играта . Аз съм удовлетворен от 120 - те минути прекарани на терена и съм готов и максимално концентриран за гостуването на Рома на Стадио Олимпико . Само напред и няма да се отказваме . " 



Няма коментари: