неделя, 18 декември 2011 г.

Коментари след мача с Новара


Симоне Пепе

" Ние преодоляхме още едно препядствие . Може би бяхме несигурни в нападение , но показахме добра игра от началото до края на мача . Сега ни предстои тежко изпитание срещу отбор , които играе добре и знае как да побеждава . Удинезе ми даде много , това е скъп за мене град , в които ми се отдеда шанс да завоювам и титулярно място в националния тим . Ако сега аз се явявам играч на Юве , това е заслуга на Удинезе , но ние ще направим всичко възможно , за да извлечем максимума от тази среща . Ние имаме страхотен отбор и няма значение , кои ще играе . "

Куалярела

" Минаха 364 дни от както вкарах своя последен гол и от първите минути на мача мечтаех да отбележа . Когато разбрах , че треньора ще ме постави в стартовия състав , бях съсредоточен до максумум в играта си и мисля , че се представих  добре . Посвещавам своя гол на Сторари и Лука Тони , които ми пожелаха успех преди мача . Аз преживях трудни месеци , но винаги усещах доверието и подкрепата на треньора и клуба . "

Няма коментари: