четвъртък, 29 декември 2011 г.

Дел Пиеро






Ето какво каза Алекс Дел Пиеро след награждаването вчера . Журналистите останали изненадани от познанията му за местния футбол и остроумните му отговори .

" Мисля, че ще играя още 10 години . Не съм решил да се отказвам . Е , може и да не са десет , но поне 8 . Единственото , което е важно е в какво физическо състояние съм . Краката ме слушат и усещам , че мога да играя още . Дори още в Ювентус . Гледах Ал Аин - Ал Джазира с гол на Асамоа . Знам също, че имаше дерби между Дзенга и Марадона тук . За останалото ме осведомява моя приятел Канаваро . Офертите ? Това , че ме търсят винаги е приятно , но аз имам само едно нещо в главата си - Ювентус . Завършихме 2011 г. по изключителен начин . Да се надяваме , че новата година ще започне по същия . Пристигнахме в Дубай преди Милан . Да се надяваме , че и на края на сезона ще сме преди тях . Ще бъде страхотно да спечеля пак титлата . Страстта и желанието ми са същите , каквито бяха когато бях на 9 или на 22 . "




Няма коментари: