събота, 28 ноември 2009 г.

Чиро Ферара


Днес на пресконференция треньорът на Юве Чиро Ферара коментира ситуацията в отбора и скандала около скандиранията на тифозите на Ювентус срещу Балотели .
" Аз съм твърдо против всякакви форми на расизъм , дискриминация и обиди към когото и да било . Ювентус не робува на никои и ще направи всичко възможно , за да успокои своите фенове . Това , ще е много трудно , защото някои разбират италианската култура много погрешно . "
Според Tuttosport Ферара , ще заложи в атаката на Амаури и Дел Пиеро за мача с Каляри и Юве ще играе в схема 4 - 4 - 1 - 1 .
" Амаури ? Незнам дали ще мога да разчитам на него в мача с Каляри . След тренировката на отбора , ще видя дали мога да разчитам на него . Изпробвахме няколко варианта един от които с Дел Пиеро в центъра , но все още не съм решил окончателно . Той е в добро състояние и най - важното е да играе там , където се чувства най - добре . Отиваме в Каляри с решителност и воля за победа . Много добре , ще е да има повече приемственост , защото Юве не може да спечели всички мачове през сезона . Няма непобедими отбори . В процеса на нашето израстване , ще има и пречки . Натискът към нас е нормално нещо , защото Юве винаги е устремен към върха . Ние очакваме много , защото направихме големи инвестиции в последните години . Отборът се опитва да постигне целите си стъпка по стъпка . Много добро впечатление ми направиха думите на Буфон , които защити своите съотборници Диего , Мело и Амаури . Те са отбор и е абсолютно правилно да се защитават един друг , това показва , че екипът е добър . Диего доиде при мен и ми изясни своята позиция за своето изказване . "

Няма коментари: