петък, 27 ноември 2009 г.

Чиро Ферара


Към треньорът на Юве Чиро Ферара има много кредит на доверие от ръководството на тима . Мачовете не истината дойдоха . Мача с Каляри в този кръг , ше е само загрявка , следват Интер и Байерн . Според италианските медии тези мачове , ще решът съдбата на треньорския щаб на Ювентус . Никои не се е родил научен , но грешките на Ферара станаха много . Аз лично го подкрепям и много го харесвам , както като играч , така и като треньор , но не е честно да кажа , че се справя добре . Според мен схемата на игра на Ювентус нетрябва да се гради около Диего . В началото Ферара се опита да го направи и се видя , че не се получава и трябваше са се търси друг вариант . Аз лично го оправдавам поради многото травми в отбора , които несъмнено го затрудняват . Много грешки обаче има в построяването на състава и избора на играчи . След като Диего не е в оптимална форма , той според мен трябва да стои на пейката и на негово място да играе друг играч . Същото се отнасе за всеки един играч на Ювентус . щом не е във форма не трябва да играе . Има достатъчно висока конкуренция в отбора и има играчи , които имат желание за игра . Вчера в съблекалнята преди тренировката на тима на базата във Виново според италианските журналисти е имало разговори на висок тон . Време е да видим на какво е способен Ферара и Ювентус . Чиро Ферара има шанс в рамките на дванадесет дни и три мача да запише името си в историята на първия полусезон сезон или да си издълбае надгробен надпис . Много лошо , ще е ако ръководството на Ювентус реши да се раздели с Ферара след тези три мача . Аз винаги съм искал треньор на Ювентус да е човек , които милее за този клуб и според мен Ферара е такъв човек , но сега е време да докаже , че става за траньор на клуб от калибъра на Ювентус .
УСПЕХ ЧИРО , ЖЕЛАЯ ТИ ГО С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ !

FORZA JUVE ALE !

2 коментара:

Анонимен каза...

Уважавам го като човек и играч допринесъл много за любимия клуб, но според мен се прибърза с назначаването му. Вижда се, че Чиро е все още твърде неопитен, а и твърде несигурен за отбор като Ювентус. В период, в който подсилваме състава си и се целим към най-високите клубни отличия би трябвало да разчитаме на доказано име, което да ни поведе към спечелването им, не към Ферара, който в доста от случаите не знае как да подходи. Щом и балък като Дзенга го надхитри в мача срещу Болоня, к'во да говорим...

neel каза...

И аз харесвам Чиро и според мен е по - добре от Раниери , но за момента няма как да имаме треньор като Липи или Трапатони . Според мен най - добрия вариант щеше да е тандем , например Ферара-Конте .