сряда, 25 ноември 2009 г.

Диего


Днес Диего казва в интервю :
" Аз съм уморен от слуховете за шоу ... Победата , е единственото важно нещо в мача с Бордо . В мача с Удинезе отново най - важното беше да спечелим и го направихме , сега е важно да спечелим и срещу Бордо и ние трябва да го направим . Ювентус е способен на много повече , но аз съм доволен от представянето си от началото на сезона . Нямам проблеми със смяната на схемите на игра и не е проблем 20 - 30 мин . да изпълнявам една функция , а след това друга . По време на всеки мач моята роля се мени и това не е никакъв проблем . По време на мача с Удинезе Чиро Ферара на няколко пъти ми даде различни инструкции и аз ги изпълнявах както трябваше . Ние всички работим усилено , за да се позволи Ювентус да спечели , дори ако това означава да се жертваме . Добре ще е срещу Бордо да спечелим с красива игра , но аз и моите съотборници , ще сме доволни и на минимална победа , дори и с не дотам блестящи изяви . Естествено имам желание да отбележа гол срещу Бордо и да помогна на Ювентус да се класира за следващата фаза на турнира . Първото място в групата за нас е задължително и не трябва да си правим сметки . Тази вечер ние не можем да си позволим да си играе с математика и размишления върху класирането в групата . Искаме трите точки и това е нормално за амбициите на отбор от класата на Ювентус . В шампионата също ни очакват тежки мачове срещу Каляри и Интер , в които също трябва да постигнем задължителни победи и това може да ни помогне да направим важна крачка напред . "

Няма коментари: