вторник, 24 ноември 2009 г.

ЮВЕНТУС



По време на мача с Удинезе от трибуните на Олимпико се чуваха обидни скандирания по адрес на Интер и на Балотели . Дикторът на стадиона на няколко пъти помоли тифозите на Юве да спрат , защото според новите разпоредби на Италианската футболна федерация , съдията може да прекрати мача при расистки лозунги и скандирания . Напрежението преди мача с Интер ескалира и се очаква голям сблъсък както на терена така и на трибуните . Ето и коментара на Ферара и Сисоко за случилото се .
ФЕРАРА :
" Аз съм против расовата дискриминация и обиди , но ако говорим за футбол , не е учудващо , защото обидите , можете да чуете абсолютно всеки стадион в света . Аз дословно си спомням някои обиди като " Везувий да изгори всички тях . " . Когато се замисля за него , това ме натъжава . Разбирам , че феновете плащат за билети на стадиона , но те нямат право да обиждат други хора . "
СИСОКО :

" Не виждам смисъл в това да освиркваш играч, който не само не е на терена , но и не е от играещите в двубоя отбори . Тези момчета наистина трябва да се замислят . Все си мисля , че идват на мачовете , за да се забавляват и да подкрепят любимия си отбор . Не мога да разбера как през 21-ви век цвета на кожата може да е решаващ за отношението ти към някого . Марио е младо и талантливо момче и не заслужава такива думи . Още повече , че е национал на страната . "
Лично според мен наистина не е добре да се обижда играч на расова основа и това трябва да престане . Наистина Балотели провокира още от миналата година тифозите на Юве , но това не е начина , защото и клубът може да пострада .

Няма коментари: