вторник, 17 ноември 2009 г.

Дел Пиеро



Капитанът на Ювентус Алекс Дел Пиеро вчера получи наградата за спортсментство на церемония в Парма . Наградата " Спорт и цивилизация " се присъжда за изключително спортсментско поведение .
Ето и коментара на капитана за отличието
:
"
Не мога да дочакам момент а, когато отново ще съм с отбора на терена . Добре съм физически и съм готов още в неделя да изляза на " Стадио Олимпико " срещу Удинезе . Това е намек към Чиро . Винаги съм изпитвал уважение към феновете и съм се радвал на тяхната подкрепа и любов . Благодарен съм на хората , които ми вярват и за себе си искам само да продължа напред и да им нося още радост с играта си . За мен тази награда е израз на всичко , в което вярвам като футболист . Много съм горд , това е важно признание за начина , по който се е развивала моята кариера . Тази награда ще ми даде стимул да продължа със същата отговорност и да предам на колегите си същите ценности . "

1 коментар:

Анонимен каза...

Обичаме те капитане, завинаги в нашите сърца. Нямам търпение да те видя в игра, че от кога не съм :(