понеделник, 23 ноември 2009 г.

Още коментари след мача с Удинезе


ГРОСО
" Този гол ми донесе много положителни емоции , най - вече защото благодарение на него спечелихме трите точки . Заслугата за гола ми е на Касерес , които ми даде перфектен пас . Все още сме далече от Интер , но имаме сили да спечелим титлата тази година . "
ПОУЛСЕН
" Доволен съм , че трудът ми се оценява и от победата над Удинезе . Беше труден мач и през второто полувреме имахме повече положения , отколкото през първата част . Всичките ни мисле са насочени към мача в сряда с Бордо и отиваме за победа . Завръщането в състава на Дел Пиеро и Сисоко е много важно за отбора и ще помогне за доброто представяне на тима . "
СИСОКО
" Много съм щастлив от завръщането си в състава . В Ювентус си помагаме един на друг и за това атмосферата в отбора е страхотна . Победата срещу Удинезе е много важна за нас , въпреки че дойде трудно . Свършихме добра работа и сега трябва да се концентрираме за мача с Бордо . Една задължителна победа в сряда , която да ни помогне за класиране напред . "

Няма коментари: