четвъртък, 26 ноември 2009 г.

След мача с Бордо

Коментари след мача с Бордо :
ЧИРО ФЕРАРА
" Не съм доволен . Бях предупредил футболистите да не правят нарушения в близост до наказателното поле , защото знам силата на Бордо при статични положения . Е , вкраха ни точно от такива ситуации . Дел Пиеро ? И той , и целият отбор не бяха на ниво . Бордо просто ни надигра . "
СИСОКО
" Мисля , че Ювентус игра зле . Ние проиграхме нашите шансове и Бордо заслужи тази победа . Сега трябва да се хеърлим с всички сили в мача с Байерн , но преди това имаме тежки мачове в шампионата . Ние не успяхме да покажем добра игра , а Бордо бяха много организирани и успяха да ни вкарат два гола . "
ЧИРО ИМОБИЛЕ
" Моят дебют не може да се нарече успешен , защото загубихме , въпреки факта , че Ферара се опитват да направи в играта няколко нови неща . През първата половина Ювентус играе прекалено бавно , така че ние не създадохме затруднения за противника . Ние трябваше да играе на по-висока скорост , но не успяхме . Всички от екипа са разочаровани от поражението , защото имахме една цел - победата . Ювентус не успя да извлечете повече от Бордо , защото имаше една силна защита на французите , също така те са много силни в средата на терена и в съставът им има страхотни играчи като Чамак например . "
ДИЕГО
" Не става въпрос само за физика , но и за организация , нещо в Ювентус не работи добре . Нещо не е наред и Ферара трябва да идентифицира проблемите и да обясни как да бъдат отстранени , защото трябва да се измъкнем от тази ситуация . Ние излязохме за победа , но не постигнахме целта си . Това беше решение Чиро Ферара , който ми каза да играя на крилото . Няма нищо странно в това . Най - важното е победата , дори ако трябва да играят , където не съм бил използван . И не че аз не обичам да играя на левия фланг , просто за мен това е много трудно , защото максимално мога да тичам там 20 - 30 минути . Вторият път в своята кариера , трябваше да играя като флангови играч и също трябва да се отбележи , че терена бе в ужасно състояние . Това ме оставя тъжен , но съм сигурен , че ние ще работим усилено за коригираме на грешките и лицето ни у дома срещу Байерн , ще е друго , за да спечели място в следващата фаза на турнира . "
Според информации в италианските медии Амаури е излязъл в мача с Бордо с мускулен проблем и това може да го извади от състава за мача с Каляри на 29 / 11 / 09 . Ако това се случи отборът на Ювентус остава само с Дел Пиеро и Чиро Имобиле в атака .

Няма коментари: