четвъртък, 30 септември 2010 г.

Атилио Ломбардо


Бившият играч на Ювентус Атилио Ломбардо , който сега работи с бивш съотборник Роберто Манчини в Манчестър Сити като наблюдател на противниците , заявява , че е впечатлен от формата на Алесандро Дел Пиеро . 

" Алекс е като младо момче , все едно се върнах преди 13 години , когато заедно играехме за " Старата госпожа " . Голът , който вкара на поляците в предишния кръг на Лига Европа , бе един от най - добрите , които съм виждал . Не казвам нещо ново - Ювентус този сезон лесно вкарва, но и лесно допуска голове . Видях как получават три гола на " Олимпико " от Лех  Познан и това ме кара да мисля , че имат доста противоречиво представяне . Но манталитета на Ювентус е такъв , че не можеш да си спокоен , когато е срещу теб . Трудно ми е да съм безпристрастен , все пак тук е минал един прекрасен период от живота ми . В Англия ни чака впечатляващ сблъсък и се надявам и двете страни да покажат най - доброто заради милионите свои фенове . "

Няма коментари: