събота, 25 септември 2010 г.

Моджи

" Аз мисля , че Ювентус бе решил своите проблеми в мача с Удинезе , но за съжаление Палермо показа на " Старата госпожа " нейните недостатъци . Покупката на голямо количество играчи все още не гарантира добри резултати . "

Моджи благодари на феновете на Ювентус , които в интернет анкета гласуват с 96 % за неговото завръщане в отбора . На въпроса : 
" Искате ли Моджи да се завърне " - 96 % от гласувалите отговарят с " Да " . Ето как отговаря Моджи на това :

" Сега аз , ще назова имената на хората , които не ме искат в клуба . Шегувам се разбира се . Аз чакам среща с Марота . Той е страхотен човек , но не пожела да се срещнем пред камерите на едно телевизионно шоу . Ние имаме какво да обсъдим , като се има и в предвид , че Морати започна да нервничи с началото на процеса Калчополи 2 , но се опитва да скрие тази нервност .На мен ми харесаха думите на Андреа Аниели , за стабилността на отбора . Също така той е решен да разкрие всичко в скандала Калчополи и да изчисти името на Ювентус . За сега по този въпрос има много въпросителни . "

Няма коментари: