петък, 24 септември 2010 г.

Ювентус - Палермо 1 : 3


Лично според мен отбора не игра добре . Имахме няколко положения за гол , но много малко чисти . Много грешки в защита и в халфовата линия при изнасянето на топката , което показва , че е нужно още време за обиграване . Дузпа наистина имаше , но щом съдията е преценил , че няма нищо не можем да направим . Замислете се колко пряксвободни удари ни бяха свирени , но наистина е нужен и късмет , за да се вкарват голове . Пак казвам , че според мен на отбора му е нужно още време , за да се сработи и обиграе . Не създаваме чисти голови положения и според мен в мача вчера единствените играчи , които дадоха всичко от себеси бяха Дел Пиеро , Красич и Киелини . През второто полувреме играхме дори и с трима в атака в лицето на Якуинта , Амаури и Алекс , но пак не се получи . Якуинта ми хареса с агресията си и хъса , но и на него му е нужно още време . Амаури няма да го коментирам . Мисля , че Акуилани също има какво да даде на отбора , но игра малко минути . Надявам се момчетата да успеят бързо да превъзмогнат загубата и да са добре физически и психически за следващите мачове . Нормално е да се получава така , при положение , че имаме 10 нови играчи в отбора , нов треньор и ново ръководство . Лично според мен сме на правилен път , но ни предстоят още няколко изненадващи загуби до зимната пауза . На отбора му е нужно още време . Според мен резултатите , ще дойдат след януарския трансферен прозорец и тогава , ще видим колко е голям потенциала на новия Ювентус . Надявам се през януари тима да бъде подсилен и с няколко кочествени попълнения в защита и атака . Така ще е . Тази година реално погледнато , ще се борим за класиране в зона Шампионска лига и добро представяне в Лига Европа . Няма какво да се заблуждаваме и да очакваме повече . Имаме отбор и добри играчи , но е нужно време .
ГОРЕ ГЛАВИТЕ МОМЧЕТА !
FORZA JUVE ALE !!!

4 коментара:

Unknown каза...

писна ми вече от олигофренията на някои нещастници.още с назначаването на марота и дел нери путката си знаех че нищо няма да стане.още с назначаването казах на моите приятели че всичко е пален ташак.тоя дел нери незнам кои му е дал лиценз като тои казва за наи слабия си играч мело циганина че е бил лидер.аз сам съм си направил анализ за всичко от последните 3 години ама нямам време да пиша. имам чувсвото че ако отида аз и ще се спрая много по добре от тея педали.

neel каза...

Аз лично имам доверие в новото ръководство и в отбора , но трябва време . " Време" е клучовата дума , според мен . Този сезон няма какво да се ядосваме и да хулим . Всичко е започнато почти от начало и не може нещата да се променят с магическа пръчка . Според мен догодина на новия стадион вече ще имаме перфектен отбор и отново ще се радваме на много победи и красива игра . Даите шан на момчетата и ръководството .

bobi turboto каза...

Дано само догодина да не почваме пак отначало.Отбора почна отначало в серия Б,и ако се работеше правилно сега вече щяхме дасме на върха,където ни е мястото но уви,продължаваме вече трета година да почваме отначало,и почвам да се притеснявам данени стане навик.

neel каза...

Надявам се вече да вървим нагоре . Всички го искаме .