вторник, 28 септември 2010 г.

Милош Красич : " Първия гол посветих на дъщеря си , а другите два на тифозите на Юве . "


" Имам нужда от още няколко мача , за да съм на 100 % . Скоро ще съм на максимум , така че мога да покажа потенциала и възможностите си . Това беше един специален мач за мен и никога няма да го забравя . Винаги съм искал да вкарам гол за Ювентус , а дори успях да вкарам три . За първи път в кариерата ми . Да чуя феновете да пеят името ми е емоция , с които не мога да свикна все още и да опиша . За първи път ми  се отдаде шанс да  настръхна , когато  чух да скандират името ми и направо ми се прииска да заплача , сърцето ми започна да тупти . Аз не се срамувам да го призная . В неделя вечер , още преди да отбележа , феновете пееха за мен и в този момент реших , че в края на  мача ще  премина под " Кривата " и ще им дам фланелката си . Това е най - малко  , което мога да направя за тях . За мен е чест да бъда сравняван с шампион като Павел Недвед .  Ще дам всичко от себе си , за да достигна неговото ниво . " 

Няма коментари: