вторник, 21 септември 2010 г.

Дел Пиеро





Ето какво казва капитана на Юве в интервю за Corriere dello Sport :

" Около 70 процента от желанията ми вече са осъществени . Искам още да играя на нов стадион и да навърша 40 години , играейки с тази фланелка . Ще приключа кариерата си на Х години , но Х не значи юни . Сега в Ювентус започна нов курс : нови играчи , нови шефове , нови лекари . Работим върху конструкцията на новия Ювентус . Аз съм с треньора Дел Нери , безгранично . Директният сблъсък с Интер ще ни покаже къде точно се намираме . Андреа Анели донесе ентусиазъм в отбора , Марота и Дел Нери са добре . Хубаво е италианската душа да се върне в тима . Милош Красич ми напомня за Павел Недвед . Чиро Ферара ? Без лоши чувства към него . "


Ето какво още казва Алекс Дел Пиеро за италианските медии :

" Ние сме като строеж на една нова къща . Всички искат да бъде направена добре . Сега сме още на основите . Да говорим за покрива (скудетото) е още рано . Не си поставяме цели и ограничения . В момента всичко е възможно за нас . Искаме да печелим, но не е задължително да стане веднага . Естествено аз очаквам да печеля още с Ювентус . Нямам намерение да спирам с футбола скоро . Искам да играя до 40 години . "

GRAZIE CAPITANO !!!

Няма коментари: