вторник, 21 септември 2010 г.

Милош Красич


Eто какво казва Красич за официалния сайт на Ювентус :

" В деня на мача с Удинезе станах баща , имам дъщеря - Мила . Тя се роди у дома , в Сърбия и съм много щастлив . Вече се отпуснах и с всеки следващ мач прогресирам и играя все по - добре . Мисля , че това се вижда от играта ми . В Юве ме приеха отлично и съм доволен , че съм в Торино . Вярвам , че ще се представям занапред още по - добре . За мача с Удинезе мога да кажа , че всичко се реши след първия гол , ние поехме инициативата и изиграхме двубоя по наш сценарий . Трябва и занапред да играем по този начин - мощно , внимателн о, отмерено и красиво . "

Eто какво казва Бепе Марота за него :

" Привличането на Красич е много изгодна сделка за клуба . Той е човек, както за настоящето , така и за бъдещето . Имахме две пътеки пред себе си през това лято , по които можехме да поемем. Имахме възможност да вземем една или два звезди в състава си или да привлечем една група от играчи, които ще създадат много добро ядро , от което можем да се надяваме да дойдат и някакви успехи . Ние избрахме вторият вариант и ще продължим да действаме по този начин и за в бъдеще . "

Няма коментари: