вторник, 28 септември 2010 г.

Красич



" Щастлив съм от трите гола , но не очаквах , че толкова скоро ще се адаптирам към италианския футбол . Знаех , че бързо ще се наложа в Ювентус , срокът, в който се случи това обаче ме изненада . Настройвах се покажа на какво съм способен още в първите си мачове . Конкуренцията в Ювентус е голяма , а аз трябва да доказвам , че съм достоен за място в стартовия състав . Сезонът тепърва започва , преждевременно е да се радвам . Необходимо е да продължа в същия дух , а най - важното е клубът да постига добри резултати . В Ювентус има много сериозни промени , дойде ново треньорско ръководство . Клубът играе с друга тактическа схема . Стартирахме колебливо , но нищо фатално не се е случило . Ще подобрим положението си в таблицата . Ювентус е голям клуб , който през този сезон ще се бори за титлата , убеден съм , че ще се изкачим напред в таблицата . Всичко в Торино е чудесно . Тук играе и босненецът Салихамиджич , с който бързо се сприятелихме , с другите футболисти също съм в добри отношения . Доволен съм . "

Няма коментари: