сряда, 24 март 2010 г.

Трансфери


Според информация в италианските медии и от самоя агент на Милош Красич , ръководството на Ювентус сериозно се интересува от играча на ЦСКА Москва .
" Милош е един много актуален играч , желан от големите клубове . От Ювентус са много активни , постоянно ме питат за него . Милан и Интер обаче, също се интересуват , така че ни предстоят преговори . Според Tuttosport шефовете на Юве отново искат да виждат отбора да играе в схема 4 - 4 - 2 с изявени флангови футболисти , какъвто е именно Красич .
Другата интересна информация е свързана с Джилардино и Варгас . Според италианските медии те са на челно място в трансферните планове на Ювентус за новия сезон . Според медиите шефовете на Юве готвят голяма чистка и мащабна селекция през лятото . Те ще опитат да купят двама от водещите футболисти на Фиорентина и по този начин се надяват да склонят наставника Чезаре Прандели също да подпише .

5 коментара:

Unknown каза...

Джилардино ?!? What the fuck ?!? Според мен Джилардино няма място в Юве ...

Анонимен каза...

И според мен също.

neel каза...

И аз съм на това мнение , но това ръководство няма да ме изненада ако го вземе .

Unknown каза...

Вчера гледах мача Шалке - Байерн и просто не мога да си обясня какъв интерес може да има Юве към играч като Курании ... :S

neel каза...

Поредното дърво в отбора ако наистина дойде . Дано да се провалят нещата