неделя, 28 март 2010 г.

Коментара на Фелипе Мели след мача


Мело заявявява пред Juventus Channel , че ликува с извинения към " кривата " и призовава за примирие с тифозите на Юве :
" Това е първият ми гол в Торино и е много важен , за всичко , което се е случи . Това е голямо щастие за мен и семейството ми, щастлив съм и аз видях мнения и поздравления , които получих на телефона си . Сега ние трябва да придаде последователност и в събота ще бъде трудно срещу Удине . На кога посвещавам гола ? В посвещение към Бог и моето семейство , жена ми и дъщеря ми за първи път бяха на стадиона , за да ме гледат на живо . Когато се прибера у дома и са тъжни за това , което се случва е много неприятно . В ликуване с извинения ? Истинският шампион знае кога не ме разбирайте погрешно , аз направих грешка първия път , когато се обърнах към обществеността , но това е лош момент , екипът се нуждае от феновете и сега те не са на наша страна и аз трябва да положа повече усилия , и мога да го направя като целта е същата и за феновете , но те са щастливи за нашата победа . Аз трябваше да направя това за тях . "

Няма коментари: