сряда, 16 септември 2009 г.

Джовинко


" Аз съм сигурен , че могат да направят повече "


" След мача , Ферара ме похвали , - казва Джовинко - Въпреки това аз съм сигурен , че съм способен на повече . Първото полувреме нещата не се получаваха . Играхме много бавно , а на мен на моята позиция ми беше много трудно да играя срещу такива силови играчи като Диара и Фернандо . В течение на мача се настроих и намерих начин да играя срещу тях . "

Чиро Ферара казва за играта на Джовинко :
"
Себастиан успя . Очевидно е , че те са напълно различни с Диего . По принцип няма двама еднакви играчи . Аз не искам да говоря за играч , който не участваше в мача , защото не би било честно . В последните няколко години , отборът използваше схемата 4 - 4 - 2 . Сега ще играя със схема с диамант в средата на терена , на някои членове на екипа , все още им е необходимо време , за да свикнете с тази тактика . "

Няма коментари: