неделя, 13 септември 2009 г.

СЕБАСТИАН ДЖОВИНКО


" Атомната мравка " - Джовинко коментира защо играе като резерва почти винаги , без значение дали е в отлична форма .
" Благодаря за похвалите , но аз имам един недостатък - италианец съм . Ако бях аржентинец или бразилец , щях да играя като титуляр много по - често . Но уви аз съм италианец . Аз съм играч на най - великия клуб в света и се надявам , че ще играя все по - често . " - така завършва Себастиан , един от най - талантливите млади играчи на Юве . Той е сравняван от италианските медии с една легенда на италианския футбол - Дзола и това не е само заради ръста му . Дано да намира все по - есто място в титулярния състав на Ювентус , защото той е един истински Ювентинец преминал през всичките школи на " Старата госпожа " .

Няма коментари: