понеделник, 14 септември 2009 г.

Диего




Бих искал да напиша своята история в Ювентус
В навечерието на мача от груповата фаза на Шампионската лига Диего отговаря на въпроси на читатели на сайта uefa.com в традиционната рубрика " въпроси и отговори " .


Има ли някакви специални чувства от това , че трябва да се конкурирате в една група с Байерн ?
Sambid Adikari
Ние имаме среща с голям отбор , който ще се подготви за мен по - специално . Ще бъде удоволствие да се срещна с един стар съперник . Надявам се , че можем да спечелим .
Има ли сили Ювентус да се бори в Серия А и в Шампионската лига ? Можем ли да очакваме първо място в единия или в двата турнира ?
Адам Khamoro, привърженик на Ювентус от Унгария
Ние сме изправени пред най-високите цели , отборът е достатъчно силен и мотивиран . Тези фактори ще са от ключово значение , ако искаме успешно да се борим на два фронта . Однако не стоит забегать вперед: каждая конкретная игра пока самая важная. Но не скок напред : всеки конкретен мач е важен сам за себе си .

Какви са Вашите впечатления от треньор на Ювентус Чиро Ферара ?
Джанлука, 33, Венеция, Италия
Той е много талантлив треньор и знае как да увеличите продуктивно използване на силните страни на всеки играч . Той ме прие много топло в Ювентус . Благодарение на Ферара още с първата тренировка се почувствах като у дома . Аз съм възхитен и се уча .
Наскоро бяхте в сравнение с бивши звезда на Ювентус , като Мишел Платини , Роберто Баджо и Зинедин Зидан . На кои от тези играчи предпочитате и бихте искали да подражавате най - много ?
Али, 20 години, Тринидад
. Винаги съм се възхищавал на тези играчи и съм щастлив да бъда сравняван с тези майсториАз не мога да отлича някой едно име - всички по един или друг начин ме вдъхнови и помогна да се развивам като играч . Но аз бих искал да напиша своята история в Ювентус .

Какво в италианският шампионат е различно от Бундеслигата ? И , какво трябваше да промените в играта си ?
Vashish Sohodeb, 14-годишна възраст, Обединеното кралство
Най-голямата разлика е в организацията на играта . Тук е по - трудно да действаш срещу защитниците , тъй като отборите много внимават за действията си в защита . За да се преодолее защитата на италиански отбор се изисква повече изобретателност .
Кой е вашият най - добър приятел в Ювентус ?
Теодоре Коккорис 9 , Митилини , Гърция
Първо , аз комуникирам повече с бразилските играчи . Това е лесно обяснимо , защото ние сме сънародници , ние споделяме една обща култура и общ език . Сега успяхме да се опознаем други играчи , които постепенно установяваме приятелски отношения .
В периода на вашите спектакли за Вердер Бремен наистина харесвах как се празнувате головете си , скок и ританена страничния флаг . На какво се дължи този оригинален начин ?
Атиф Хуссейн, 27, Торнтон Хит, Англия
Трудно е да се каже . В момент на гол емоцийте са винаги различни и аз се влиая от тях .


Над какво в играта си трябва да работите ?
Паоло, Торино, Италия
Винаги съм искал да бъда футболист без слабости . За да си добър играч не трябва да си добър само в едно нещо .

Няма коментари: