неделя, 13 септември 2009 г.

Коментари след мача с Лацио


Буфон
" Имаме голямо приятелство с Трезеге и затова когато вкара гола аз накарах всичко да отидем и да го поздравим . Ювентус се нуждае от играчи като него такива нападатели са рядкост . Беше много важно да спечелим тази вечер срещу отбор като Лацио , които ни постави в затруднено полужение . Победа като тази увеличава нашето самочувствие и показва нашата сила като отбор . Това е основата на нашите минали успехи и трябва да бъде това , което да ни води към нови такива . "
Джовинко
" Радвам се , че ние успяхме да вземем трите точки в един много труден мач . Трябваше да се опитваме да задържаме топката повече време и да не позволяваме Лацио да играе с нея . Когато замених Диего не съм получавал по - специални напътствия от треньора Ферара . "
Касерес
" Посвещавам гола си на всички фенове на Ювентус , като и на моя агент Даниел Фонсека които има рожден ден на 13 септември . Много съм щастлив за този гол , но най - важно е победата за отбора . В началото на мача бях много развълнуван и напрегнат , но всичко отмина . "
Гросо
" Бях много развълнуван да нося екипа на Ювентус . Много ми допадна стила на тима , отбора играе много правилно и задружно . Получих удар , но няма проблем сега мислим за другата среща . Познавам добре отбора на Бордо и мога да кажа , че са труден противник . Но отбор като Ювентус винаги играе на максимум . "
Репортаж от мача :

Няма коментари: