събота, 24 март 2012 г.

Игуаин


Ето как коментира възможността за трансфер на Игуаин в Ювентус , агентът на ФИФА Пепино Тири .

" Позволете ми да бъда откровен , има много малък шанс , почти невъзможно е това да се случи . В този момент това е невъзможно , защото италианските клубове не могат да си позволят да инвестират толкова средства в един играч и освен това не са в състояние да плащат толкова високи заплати . Един такъв трансфер се оценява на най - малко 35 - 40 мил . евро , а и играчите на Реал имат изисквания за доста високи заплати . Не мисля , че този трансфер би станал реалност . "

7 коментара:

neel каза...

Лично моето мнение се доближава до това на агента на ФИФА . Мисля , че е почти невъзможно да бъдат взети Игуаин , Бензема или Ван Перси . Доста трудни преговори за евентуални трансфери , над 35 мил . евро цена и огромните им заплати са основните пречки . Освен това не вярвам Перси или Игуаин да имат желание да бъдат трансферирани . Дано да се получат добри трансфери през лятото и Ювентус да получи нужните попълнения .

wonderfull91 каза...

Van Persie ima jelanie .. vse pak ne pe4eli titli.. no edvali shte dode v Juve !!!

Семигод каза...

според мен имаме шанс от тези за които се говори с Суарес, Хълк и донякъде с Торес, Робен и Тевез, но не и Бензема, Агуеро , Игуаин и Джеко :)

wonderfull91 каза...

Djeko ako go vzemem shte trqbva da gledam na6te mom4eta pak izvun 3toto mqsto :) Ebati durvoto :) Ballotelli - Higuain ei tfa da ni e napadenieto (happy)

neel каза...

Балотели е пълен палячо като човек . Като футболист има качества , но никаква дисциплина . Аз съм за Хълк .

bobi turboto каза...

Суарес и Хълк,за мен това са хората.

Семигод каза...

и аз държа на Суарез или Тевез точно такъв тип нападател нямаме "оси" , които могат да преминат един двама и да използват празните пространства...