петък, 16 март 2012 г.

Антонио Конте


" Преди няколко дни прочетох няколко изказвания на треньора на Милан . Алегри казва , че всички ние сме длъжни да мълчим , а Алегри не спира да говори . Като гледам , че Алегри всеки път говори за Ювентус мисля да го оторизираме да се изказва той вместо нас . Само че , ще трябва всеки път да взима разрешение от Марота . Според мен съдията Бергонци е добър рефер . Неизбежно е да се обърне внимание върху избора , след това , което се случи преди няколко дни . Освен това мача е важен . Ще видим , как ще завърши всичко . 
Киелини ? Днес и утре отново , ще оценим неговото състояние . Ние с него много говорихме и сме наясно , че с мача утре няма да свърши шампионата . Ние имаме много централни нападатели . При схема 4 - 3 - 3 ако в състава ги няма Вучинич и Пепе , то става малко сложно . Другите играчи не се адаптират добре към тези позиции . Ако поставя в схемата един нападател , то веднага  ще бъда обвинен , защо съм поставил него , а не друг ако той не вкара гол . 
Амаури ? Той прекрасно знае как стоят нещата . Аз знам какво съм говорил и какво съм правил . Амаури много добре знае , че мога да го погледна в очите и не се притеснявам . "

Няма коментари: