понеделник, 26 март 2012 г.

Коментари след мача с Интер


Дел Пиеро 
" Днешната победа е от основно значение да запазим дистанцията с Милан. Сега ние трябва да продължим  да настъпваме здраво газта. Класирахме се на финал за Купата на Италия, а освен това сме само на 4 точки от лидерската позиция в класирането. Не трябва да се отказваме, ако искаме да станем шампиони. Щастлив съм, че вкарах в два мача. Това ме изпълва с гордост, защото двубоите бяха от голямо значение за нас. Моето бъдеще? Мачът срещу Наполи е много близо. Искаме да продължим да се борим във всеки един мач и да се насладим на този момент. "

Буфон
" Дел Пиеро е голям шампион, но аз бих искал да подчертая, че той е и голям професионалист и го доказа през настоящата кампания. Той прие да бъде резерва и нито веднъж не създаде каквито и да било проблеми на треньорското ръководство. Исторически погледнато, Дербито на Италия е специален мач, но победата е много ценна и заради това, защото след нея все още имаме надежда, че можем да изпреварим тима, който е пред нас в таблицата. "

Киелини
" Не допускаме много, защото всички се стараем и действаме като едно цяло – пресираме, тичаме и отстояваме позициите си. Когато играеш в толкова организиран състав, няма как да не изпъкнат индивидуалните ти качества. Искаше ми се да вкарам, но Куалярела беше свободен и на по-добра позиция от мен. Най-важното обаче е, че спечелихме. "

Няма коментари: