събота, 24 март 2012 г.

Преди мача с Интер


Киелини 

" Истината е , че в момента срещата с Интер не е толкова привлекателна за медиите , както беше преди . Те обаче остават за нас , един от най - големите ни конкуренти и в през тази седмица , ние мислим много за тази среща . През този сезон Интер имат много трудни моменти . В момента сме в по - добра форма от тях . "

Де Челие 

" Всяка среща с Интер е голям мач . Имаме достатъчна мотивация , за да победим противника си . Когато се изправяме срещу исторически съперник , ние винаги сме мотивирани на максимум . Когато и нашите фенове са близо до нас , това дава допълнителен стимул , за да покажем максимума от нашите възможности . Нашият стадион е много важен за нас и подкрепата на нашите фенове е решаващ фактор . Удължяването на моя договор е незабравим ден за мен . Да нося екипа на Ювентус , за мен винаги е била голяма възможност . Аз обичам Ювентус и този клуб винаги е във върха на шампионата и винаги има емоция за мен , когато съм на терена с екипа на любимият ми отбор . "

Няма коментари: