петък, 30 март 2012 г.

Антонио Конте


" Поставили сме си определени цели минимум , а отделно от това се надяваме да постигнем и повече . Знаем обаче , че това не е лесно . Най - важно за тима е да играе в Шампионската лига , защото това е фундаментално от икономическа гледна точка , а и е привлекателно за добрите футболисти . Така че трябва да финишираме сезона минимум на второ място . Шампионската лига е жизнено важна . Този сезон изминахме дълъг път и израснахме много , но ние сме Юве и това , което се брои са победите . Проблемът е , че Милан са няколко години пред нас . Ние намалихме дистанцията с останалите , но не и с Милан . Както купуваш нови играчи , така трябва да израстваш и като отбор . Много от футболистите не издържат на психологическия стрес този сезон . Липсва ни опит . Всяка година трябва да растеш в професионално отношение . Например , никога не съм вярвал , че ще сменя системата си на игра . Един сезон в голям клуб е с тежестта на пет или шест в по - малък . За това сега се чувствам много по - опитен . Милан или Интер ? Аз съм професионалист и демонстрирам това . Всички , които са запознати с омразата между Лече и Бари са наясно . Аз съм от Лече , но бях наставник на Бари и дадох всичко от себе си там . Колкото до чужбина - учил съм английски няколко години , но ми се струва трудно да свикна . Рано или късно обаче , ще опитам и някъде другаде . Мисля , че Гасперини е много добър треньор , един от най - добрите . Кризата в Интер не беше по негова вина . Ако един треньор не е подкрепян от клуба и играчите не спазват неговите указания , тогава и най - големият тактик в света е обречен да се провали . Знам го , защото се е случвало и на мен . "

Няма коментари: