събота, 18 април 2009 г.

Раниери: Спрете да искате оставката ми

Клаудио Раниери призова да се спре да иска оставката му. Раниери неведнъж бе призован да напусне поста си, като това особено често се случва и чрез торинският всекидневник Tuttosport, който открито недолюбва 57-годишния специалист.„Понякога ми писва от хора, които ме призовават да напусна поста си", заяви Раниери пред Eurosport. "Тук съм от вече 2 години, през които няколко от ръководните фактори в клуба увериха всички, че аз оставам в Ювентус и занапред. Не съм притеснен, защото имам възможността да говоря с шефовете почти всеки ден. Ние вече планираме как трябва да изглежда Юве през следващия сезон. За съжаление обаче, има твърде много хора, които се опитват да дестабилизират клуба."
Лично мнение:Напусни този велик клуб!РАНИЕРИ ВЪН ОТ ЮВЕНТУС

Няма коментари: