понеделник, 13 април 2009 г.

Давид Трезеге


Френският нападател на Ювентус Давид Трезеге заяви пред "Фигаро", че е щастлив от престоя си в Торино. Догодина таранът, който е най-резултатният чужденец в историята на "бианконерите", ще отбележи 10-годишна вярност на "Старата госпожа". Много и не от вчера са спекулациите, че Давид ще напусне, но не е изключено в крайна сметка 31-годишният голаджия да завърши кариерата си в Пиемонт.
"За мен е голяма чест да съм футболист на Ювентус. Спечелих 2 титли и взех голмайсторския приз, но ми липсва трофея в Шампионската лига. Марчело Липи е най-добрият треньор, с когото съм работил", твърди французинът с аржентинска кръв.
"Щастлив съм да бъда част от историята на Ювентус, като Мишел Платини и Зинедин Зидан. Този клуб е като едно семейство. Юве е сред малкото отбори в Европа, където големи играчи се състезават повече от 10 г.", завърши Трезеге.

Няма коментари: