вторник, 26 октомври 2010 г.

Ювентус

Лично според мен възраждането на отбора върви добре . Новият Ювентус , които отново да е фактор в Италия и Европа е на път да се получи . Мисля , че ръководството работи добре , но нещата не могат да се оправят с магическа пръчка . Лично според мен най - важното е ръководството да предостави нужните средства за трансфери през януари и през лятото . Според мен най - важното в момента е ръководството да подсили отбора още малко . Имаме качествени играчи в лицето на Киелини , Бонучи , Мота , Красич , Маркизио , Акуилани , Мело ( които ме изумява в последните мачове със страхотна форма ) , Пепе и Куалярела . За капитана Алекс Дел Пиеро , какво да кажа ? Велик ! Най - големия ! Алекс просто е на ниво според мен и въпреки годините не отстъпва с нищо . Най - важното според мен е да се подсили Ювентус с поне двама добри защитници , още поне един добър градивен халф и задължително двама нападатели от класа . Якуинта и Амаури не стават . Дано Дел Нери и ръководителите в отбора да успеят да ги трансферират възможно най - бързо . Нямам нищо против тях , но не за за отбор като Ювентус . Амаури говори за 20 гола на сезон , но не виждам как двамата с Яки , ще вкарат 20 гола общо . Трябва ни нападател от класа . Дел Пиеро няма да е вечен и колкото и да ми е мъчно скоро , ще трябва да ни каже сбогом и за последно да го видим на терена , а след това се надявам да бъде направен почетен президент на Ювентус , както беше обявено преди време . Надявам се Алекс да играе и да помага поне още 1 - 2 години и дотогава да имаме негов заместник . Дано ръководството да успее да подсили отбора още през януари и да започне да се обиграва новия шампионски отбор на Ювентус за догодина . Задължително според мен трябва да бъдат трансферирани Салихамиджич , Гросо , Манингер , Якуинта , Амаури и може би Момо Сисоко . За Мартинез няма какво да кажа не се е доказал още , същото се отнася и за Пепе . Добре , че Маркизио е универсалем играч и може да играе както в центъра така и на крилото . Много се радвам за Фелипе Мело , които показва страхотна игра и класа от началото на сезона . Аз лично се извинявам , че преди време казах , че не е за Юве  . Ако продължава с такива изяви , мисля че ще извоюва титулярно място в тима . Красич и Акуилани според мен също са едни от най - добрите играчи на Юве от началото на сезона . Общо взето халфовата ни линия изнася мачовете досега , а и помага много на защитата и нападението . Трябват ни обаче качествени нападатели , които да реализират създадените голови положения . Дано ръководството да подсили Юве и да имаме качествен отбор , които да ни радва .  Лично според мен  , трябва да бъдат привлечени Касано и Пацини , които да подсилят атаката на Юве или Дзеко . Защо не и някои от двамата Афелаи или Суарез . Наистина , ще е трудно , но не и невъзможно . Такива играчи трябват на Ювентус . Задължително и двама защитници и градивен халф или крило . Мисля , че е време да излезем вече от кризата , но на всички е ясно , че е нужно време . Ако се работи правилно резултатите , ще дойдат . Трябва да сме търпеливи и да подкрепяме момчетата с цялото си сърце . 

FORZA JUVE ALE !!!

1 коментар:

joro ivanov каза...

много си прав,срамота е да играем стакива нападатели.ДЕЛ ПИЕРО ни е най добрия нападател а ще стане на 36,вместо да гледат от него и да се учат те ми се мотаят по цял мач.Лично според мен ни трябва един десен бек,крило и двама из между СУАРЕЗ,КАСАНО И ДЗЕКО.за крило има страхотни играчи да вземат някои щото не се издържа тоя пепе според мен да играе бек,Ще играе много според мен,аз сам доволен от него само за едно неЩо не е кои знае колко добър ама е много сърцат,само за бек е.(според мен разбирасе)FORZA JUVEEEE FOREVER