петък, 22 октомври 2010 г.

Коментари след мача с Ред Бул

ДЕЛ НЕРИ 

" Всеки отбор ще ти създаде проблеми , ако не си готов да излезеш на терена с правилната нагласа . Няколко футболисти имат да подобряват физическото си състояние - например Амаури . През второто полувреме играхме с повече желание . След включването на Милош Красич играта ни живна . Очевидно тези мачове трябва да ни послужат за урок . Ако играем така , ще отпаднем от Европа . Много съжалявам за Григера , той не игра лишо . "

МИЛОШ КРАСИЧ 

" Много съм щастлив , че вкарах гол , но съм разочарован от това , че не спечелихме двубоя . 

МАНИНГЕР 

" Вкараха ни един много красив гол с невероятен удар . Пречел ли ми е друг нападате ? Никои не ми пречеше , аз казах още преди двубоя , че ни очаква много труден мач . Има още мачове в групата и ние имаме своя шанс да продължим напред . " 

Няма коментари: