събота, 30 октомври 2010 г.

ДЕЛ ПИЕРО

Легендата на Ювентус Алесандро Дел Пиеро заявява , че ще подпише нов договор с Юве през лятото или ще заиграе в чужбина , тъй като няма как да облече екипа на друг италиански отбор . 35-годишният капитан , който е емблема на Старата госпожа и водещ голмайстор на тима за всички времена , има договор с Юве , който изтича след осем месеца .
 
" Разбира се , аз мечтая да бележа на новия стадион на Ювентус . Решението за подновяване на моя договор ще бъде взето между мен и тима . Нещата обаче не са сигурни , а аз искам да продължа да играя - в Ювентус или в чужбина , тъй като не мога да нося фланелката на друг отбор от Италия . Имах някои трудни моменти тук , но винаги съм бил щастлив в Ювентус и съм горд от всичко , което съм направил с екипа на този клуб ."

 GRAZIE CAPITANO

Няма коментари: