петък, 29 октомври 2010 г.

Сторари


" В събота ще бъде много важен мач за мен и аз съм развълнуван . Дължа толкова много на Милан . През 2007 - а Месина ме остави да си тръгна и не беше лесно отново да стъпя на крака . Милан повярва в мен и никога няма да мога да им благодаря достатъчно за това , че промениха моя живот . Научих толкова много там и постигнах някои велики неща . Росонерите са голямо семейство и аз бях щастлив там . Заиграх в Серия А късно в моята кариера и отидох в Милан , когато бях на 30 , но съм щастлив с пътя , който извървях . Това беше период на израстване през годините . Очаквам да видя обичайния Милан , който движи добре топката и зная , че те трябва да спечелят на собствен терен . Юве обаче играе по правилния начин и може да причини проблеми на всеки . "

Няма коментари: